Post by spurnesombtagas on Feb 24, 2022 7:05:56 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Color Hole 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Color Hole 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka pengar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Color Hole 3D 2022 version ▞▞▞
Kul men jag önskar att det var ljud som att fylla en kopp med kakel
Blir repetitiv efter nivå 50. Det fanns några gånger som jag fick exakt samma nivåformat 3 gånger i rad.
Jag förlorar alltid det här spelet jag hatar 👎 det
hade gett det 5 stjärnor om det inte var för att vibration är tillagt i spelet, telefonen vibrerar konstant på varje lvl och går inte stänga av. Så sjukt störande och riktigt jobbigt
Det tillåter dig inte att avsluta spelet innan du går till en annons.
Jag älskar det här spelet och jag har spelat det länge. Grafiken och musiken är fantastisk. Detta är ett riktigt bra spel och du borde installera det! Vem kunde tro att glas kunde vara så kul. Men jag tror att det här spelet skulle vara bättre om något av det du måste betala för skulle vara gratis.
Det här spelet är väldigt beroendeframkallande men efter ett tag började det släpa och agera som om det har några buggar. Vänligen fixa det snarast för jag gillar verkligen spelet. Det är lite lugnande 😌.
Disney Frozen Free Fall Games თავსატეხი vko
Alldeles för många annonser. En annons efter varje omgång är för mycket. Det som är tråkigt är när en annons avbryts av en annan annons och sedan börjar den första annonsen om igen. Det var ett roligt spel tills det började hända. Ladda inte ner det här spelet om du inte gillar annonser och vi borde INTE behöva betala för att stoppa dem. Avinstallerar.
Jag skulle älska det här spelet mer om det inte var så lätt, jag behöver mer utmanande pussel. Du måste granska det här spelet eftersom du upprepar det. Jag skulle inte avinstallera det om det var utmanande, konceptet är helt rätt. Det skulle vara ett bra sätt att träna sin hjärna.
Trevligt tidsödande spel, bra grafik och kontroll, ganska beroendeframkallande men förstört av ett löjligt antal långa annonser som tar upp mer tid än att spela spelet!
Förutom att det ger mig en annons varje gång jag avslutar en nivå är det fortfarande ganska kul. Jag tog bort den bara för att den har fel på min telefon. Mitt råd är. Om din telefon är gammal tycker jag att du bara ska försöka inte ladda ner den. Men den är fin
Jag känner att det här spelet har så mycket potential och jag gillar idén med det. Förutom att utvecklaren gjorde minimala ansträngningar för att göra det. Det finns också för många annonser! Varje gång jag misslyckas kommer det en annons.
Detta spel är både beroendeframkallande och avkopplande. Det är en total stressavlastare, grafiken är snygg och smidig utan lagg, musiken är trevlig och mjuk. Du måste ladda ner detta NU.
Den nya uppdateringen har en mycket ljus vit färgkontrast och den är för ljus. Och ge ett alternativ för att inaktivera det vibrerande ljudet.Ganska bra spel mycket lugnande och avkopplande! Mitt enda klagomål är att tiden ska pausa under myntnivån när dörrarna till nästa omgång kommer ner.
Absolut älskar det här spelet! Det är avkopplande och tillfredsställande, speciellt när blocken samlas i ett svep. Det finns annonser, men de är korta och går att hoppa över. Jag nådde nivå 400 och har märkt att nivåerna har börjat upprepas. Men jag rekommenderar fortfarande att spela det, det är en stor stressavlastare när du behöver en paus.
Spelet är kul som fan men utan SFX hämmar det verkligen spelupplevelsen för mig. Om den hade SFX skulle jag ge den ett högre betyg.
Ok...den här appen slösar du mer tid på att titta på dumma annonser som killar kom på varenda nivå annonser, annonser, ADS!!!. Jag ska ge det här en 3-stjärna som att jag inte ens överreagerar på varje nivå omg men spelet är bra .... men som om de behöver slappna av med dessa annonser.
Bra beroendeframkallande spel, alldeles för lätt. Vissa tidigare nivåer är svårare än de senare nivåerna. Behöver vara mer utmanande
Color Hole 3D Arcade zyc
fysiken känns falsk, som att hålet drar bitarna till mitten och tar bort biten istället för att den faller med gravitationen. hur det än har gjorts känns det inte rätt och det tar mig ur spelet.
Detta spel är positivt beroendeframkallande! Jag kan inte fatta hur avkopplande det är att spela medan jag lyssnar på böcker eller musik. Jag läste några av de andra recensionerna och skulle begära att om du inkluderar musik i framtida versioner, vänligen inkludera också ett alternativ att stänga av musiken! Mitt förslag på ett tillägg är att ge spelaren kontroll över skivan när han reser mellan brädor. Kan "dörrarna" aktiveras för att falla när skivan knuffar på dem? Tack så mycket för det annonsfria alternativet!
Jag gillar det här spelet men jag skulle vilja se en långsam utveckling av hårdheten (?) till spelet. Jag blir uttråkad.
Inte konsekvent i svårighetsgrad och nya spelelement. Det känns som att det finns oändliga mediokra nivåer med massor av annonser. Ser intressant ut men inte väl genomfört.
Color Hole 3D 아케이드 ong
Spelet är superkul, jag njuter av vibrationerna det ger när rutorna faller i hålet, det är supertillfredsställande också. Det går bara lite långsamt när jag börjar spela
bra för en fidgeter som jag. inga annonser och inga fel än så länge
Om du älskar reklam är det här appen för dig!
roligt spel
Älskar det här spelet, måste erkänna. Jag brukar inte betygsätta spel eller ens kommentera dem men jag kommer att säga att de gjorde ett bra jobb med det här spelet. Musik är fantastiskt fantastiskt och om du är ett flipperspel som jag är det här spelet fantastiskt att spela. Tro på mig.
Jag är inte säker på om det är min telefon eller att spelet är extremt laggy. Nivåerna är repetitiva och efter varje nivå du slutför, lägg till.Om du vill tjäna pengar på ett bra spel så lägg mycket mer ansträngning på det, inte bara bombardera det med tillägg
Det här spelet är för bra. Jag älskar det här spelet min syster och bror gillar det här spelet, vi ses senare
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
De lade till ett alternativ för att stänga av vibrationen, men jag fick en popup efter en nivå som anger spelet som behövs för att samla in information från min enhet, för att inkludera min e-postadress. Jag avinstallerade det då.
Halva delen av nivå 1, skärmen blir svart, det enda du kan göra är att trycka på din hemknapp, försökte komma in och ut igen, fungerar inte, bör titta på spel, kontroller och grafik innan du spelar ett spel som detta , Se alltid till att titta på dessa saker så att du inte gör ett misstag när du laddar ner som jag gjorde.
På de första nivåerna kommer du att tycka att detta spel är väldigt enkelt, även för endast barn, men från och med den 14:e nivån kommer du att veta hur svårt det är.
Spelet har verkligen roligt. Men nyligen hade det slutat av sig själv. Ett meddelande dyker upp som säger att det finns en bugg i spelet. Hoppas detta löser sig snart, jag saknar att spela.
Det är bara samma nivåer som upprepas om och om igen! Lägg till nya nivåer!!
Det är ett ok spel. Spelet är smidigt, inte för många annonser, men det finns en sak som störde mig. Varje gång jag "svalde" kuber dök en vit linje upp i den svarta cirkeln vilket var irriterande
Jag ger 4 stjärnor jag minns att jag var 4 min mamma gick på manikyr och jag träffade ett barn som lekte med mig med det här spelet
Color Hole 3D Žaid. automat. yje
Kul men för många annonser, varannan nivå avbryts. Får mig att inte vilja spela